فرصت هاي سرمايه گذاري با سود بالا و سرمايه گذاري با درآمد ماهانه پررونق
سرمايه گذاري با سود بالا و شراكت در كار و شغل پردرآمد و سرمايه گذاري با درآمد ثابت

سرمايه گذاري اتباع افغان در ايران و پذيرش سرمايه گذار افغان در ايران بصورت سرمايه گذاري كوتاه مدت و سرمايه گذاري بلند مدت و شراكت در كسب و كار فعال و سرمايه گذاري در پوشاك و پخش لباس پررونق با هر مبلغي. سرمايه گذاري شرعي و قانوني در تجارت و خريد و فروش پوشاك.

 

سرمايه از شما كار از ما

 

سرمايه گذاري شرعي و شراكت در سود با سهم سود مساوي 50% براي هريك از طرفين(ما و شما) كه اين 50درصد، طي يكسال، تقريباً برابر با 100% تا 150% سرمايه شماست.

سرمايه گذاري يكماهه با بازدهي و سوددهي تقريباً 10درصدي.

 

سرمايه گذاري سه ماهه با سوددهي و بازدهي تقريباً 50درصدي

 

سرمايه گذاري شش ماهه با بازدهي و سوددهي حدود 100درصدي

 

و سرمايه گذاري يكساله با سوددهي و بازدهي تقريباً 200درصدي

 

براي مثال، با سرمايه گذاري با 100 ميليون تومان، سه ماهه حدود 50 ميليون تومان درآمد و بازدهي دارد.

و يا با سرمايه گذاري يكساله با 100 ميليون تومان، حدود 200 ميليون تومان، سود تقريبي، حاصل مي شود كه در پايان يكسال سرمايه گذاري، محاسبه و بهمراه اصل سرمايه تصفيه ميشود.

 

 

چرا براي ما سرمايه گذاري اتباع افغان و شراكت در كسب و كارمان با افغان ها مهم است؟

دليل اصلي اينست كه افغان ها بشدت به سرمايه گذاري شرعي، حساس هستند و از آنجا كه ما نيز تمايل و اعتقاد به سرمايه پذيري شرعي داريم، بعنوان يك ايراني، از شركاي افغان، بسيار راضي هستيم و معمولاً اكثر افغان ها از راه زحمت و حلال و تلاش، سرمايه بدست آورده و ميآورند. به همين سبب، هميشه شاهد بركت در پول و سرمايه افغان ها در كسب و كار خودمان بوده و هستيم.

 

اگر از شهروندان افغان هستيد و بدنبال بهترين فرصت سرمايه گذاري افغانها در ايران مي باشيد، پيشنهاد سرمايه گذاري در پوشاك پررونق، فرصتي عالي و تضميني و صد البته شرعي است.

 

 

توليد و پخش پوشاك پررونق، صرفاً با هدف گسترش كسب و كار و افزايش محصولات و خدمات و تنوع بخشي به اجناس و…. بدون نياز به يك مبلغ خاص، در كنار سرمايه هاي خود، از ديگر سپرده گذاران نيز جهت سرمايه گذاري با درآمد ميليوني، دعوت بعمل ميآورد.

 

سرمايه گذاري با هر مبلغي. سرمايه گذاري با مبلغ اندك و سرمايه گذاري ميلياردي و سرمايه گذاري با پول كم و سرمايه گذاري با مبلغ بالا و…

بهترين سرمايه گذاري در ايران.

سرمايه گذاري و شراكت با 10 ميليون

سرمايه گذاري با 20 ميليون تومان

سرمايه گذاري با 30 ميليون تومان

سرمايه گذاري با 40 ميليون تومان

سرمايه گذاري با 50 ميليون تومان

سرمايه گذاري با 100 ميليون تومان اوليه

سرمايه گذاري با 150 ميليون تومان

سرمايه گذاري با 200 ميليون تومان

سرمايه گذاري با 300 ميليون تومان

سرمايه گذاري با 400 ميليون تومان

سرمايه گذاري با 500 ميليون تومان

 

نحوه شروع شراكت و سرمايه گذاري اتباع در ايران؟

-مطالعه قرارداد سرمايه گذاري در سايت پوشاك پررونق

-تماس با ما جهت هماهنگي

-انجام قرارداد شراكت و سرمايه گذاري بين طرفين، حضوري در محل يا شهر مورد نظر شما يا محضري يا آنلاين و...

 

مهلت سرمايه گذاري در كسب و كار و سرمايه گذاري در شغل آزاد پوشاك تا چه زمانيست؟

فعلاً بمدت محدود و تا اطلاع ثانوي، در اين فرصت شغلي سرمايه پذيري انجام ميشود و پس از آن، فقط امكان شراكت و سرمايه گذاري با 1 ميليارد تومان و بيشتر مقدور خواهد بود.

يادتان باشه: فرصتها دير بدست ميان و زود از دست مي روند. پس از قافله عقب نمون و تو هم همين حالا به ميدون بيا و به شركاي ما در اين برنامه سرمايه گذاري پررونق بپيوند و درآمد ميليوني بدون كاركردن را داشته باش.

 

فعاليت ما، سالها تجارت در توليد لباس و پخش و فروش پوشاك و كيف مي باشد و در حال حاضر، با توليديهاي متعدد و زيادي در سراسر تهران و كشور كار ميكنيم و مستقيماً از توليديها، محصولات آماده آنها را خريداري نموده و پخش مي كنم. الآن هم صرفاً با هدف گسترش كسب و كار و افزايش محصولات و خدمات و تنوع بخشي به اجناس و… (بدون نياز به سرمايه گذار با يك مبلغ خاص) در كنار سرمايه هاي خود و ديگر شركاء، اين فرصت سرمايه گذاري پرسود را براي ديگر هموطنان و سپرده گذاران، بويژه افراد خوش فكر و داراي هوش اقتصادي جهت سرمايه گذاري با درآمد ميليوني، فراهم آورده ام تا با توجه به تجربيات و ميزان مشتريان و سفارشات و… اجناس بيشتري را توليد و خريد و فروش كنيم و همگي، ازين فرصت و تجارت و كسب و كار، بهره ببريم.

نوع فروش ما بگونه اي است كه جنسها مستقيماً از هر توليدي براي مشتريان ارسال ميشود و محصولاتي كه پيشفروش شده اند در سايت قرار نمي گيرند.

دانلود قرارداد سرمايه گذاري شرعي در پوشاك پررونق و ويدئوي پاسخ به سؤالات متداول و طرح توجيهي و نحوه درآمد و… در سايت پوشاك پررونق

www.porronagh.ir/afghantejarat

 

مديريت: سيد محمد حسيني 09367547854

09329227709

بازار بزرگ تهران 02155818943

 

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ دى ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۴۴:۳۰ ] [ سرمايه گذاري پررونق ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

سرمايه گذاري با سود بالا و شراكت در كار و شغل پردرآمد و سرمايه گذاري با درآمد ثابت تبليغات اينترنتي و طراحي سايت و تبليغ در سايت پربازديد و تبليغ در سايتهاي پربازديد نيازمندي سرمايه گذاري با سود بالا و درآمد ماهانه در پوشاك پررونق كار از ما تبليغات پربازده و تبليغ در سايتهاي پربازديد نيازمندي پانصد سايت www.nikman.ir
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی